6.2.2. Textúra ismétlés/kikapcsolás
A Textúraismétlés/kikapcsolás egy objektum esetében az Objektum->Textúrák->Textúraismétlés/kikapcsolás funkcióval állítható be. A textúraismétlés szám azt fejezi ki, hogy a megadott méreten belül hányszor ismétlődjön. Pl. egy kocka, amelyiken a textúraismétlés 1,1-re van állítva (alapbeállítás).
Objektum->Textúra->Textúraismétlés beállítás 2,2:
A textúraeltolással meghatározható, hogy milyen távolságra kezdődjön a textúra koordinátarendszer.
Textúraismétlés: 1,1, Textúraeltolás: 0,5, 0,5.
Ha több mint egy textúra szükséges egy objektumon belül (pl. különböző képek a kocka minden oldalán), az objektumot részekre kell bontani (Felület->Kivág objektumot - CtrlShiftX), és különböző textúrákat alkalmazni minden alobjektum esetében.
Alternatív megoldás: hatékonyabb egy textúrakép létrehozása (egyetlen kép, amely tartalmazza az összes képet) és használja az AC3D textúra koordinátor szerkesztőt.