AC3D 4 kézikönyv

Szerkesztés
 
 
  • Mire használható a 3dRooMaker-ben az Ac3D?
  • Inivis megállapodás
  • Magyar forgalmazás
  • 1.1. AC3D bevezetés
  • 1.2. AC3D terminológia
  • 1.3. Ablakok/nézetek
  • 1.4. Control panel
  • 1.5. Eszköz
  • 1.6. 2d nézet
  • 1.6.1. A rács
  • 1.6.2. Háttérkép használata
  • 1.7. 3d nézet
  • 1.8. Segítség

  • 5.1.2. Tükrözés
    A Tükrözés funkció minden objektumfelületet és pontot duplikál és átforgat új felületekbe és pontokba a meghatározott tengelyen.



    Példák:



    Félgömb:



    Objektum-> Tükrözés -> +X



    Objektum -> Tükrözés-> -X



    Objektum -> Tükrözés -> X tengely



    Lehetőség szerint a "Tükrözés" opció törli a duplikált pontokat. Ha egy alakzat felét tükrözzük, használjuk a Pontok -> Tengelyhez igazítás opciót. Alternatív megoldásként válassza ki a pontokat és méretezze át nullára, így a kijelölés egy tengely mentén felsorakozik.



    A tükrözés hasznos lehet az AC3D valós idejű tükrözés funkciója (Nézet menü) esetében, amikor egy félszimmetrikus objektumon dolgoztunk.