Main page
AC3D 4 kézikönyv
3dRooMaker
Letöltés
Példák
Bevezetés
Objektum létrehozása
Műveletek
Szerkesztés
Texturálás
Eszközök
Anyagok
File
Renderelés
Copyright
Írja be a keresett kifjezéseket
Web
bkb.hu
Keresőűrlap elküldése
Szerkesztés
Szerkesztés
5.1. Műveletek objektumokkal
5.1.1. Forgástest
5.1.2. Tükrözés
5.1.3. Pontok optimalizálása
5.1.4. Felületek optimalizálása
5.1.5. Csökkentés
5.1.6. Alosztás-végrehajtás
5.1.7. Egyszeres alosztás
5.1.8. Középhez igazít
5.1.9. Alapjához igazít
5.1.10. Fragmentálás/részre bontás
5.1.11. Egyesítés
5.1.12. Szétrobbantás
5.2.1. Extrudálás
5.2.2. Merőleges forgatás
5.2.3. Pontok sorrendjének megváltoztatása
5.2.4. Osztás
5.2.5. Egyesítés
5.2.6. Hegyesítés
5.2.7. Bevágás
5.2.8. Sarkítás
5.2.9. Üregesít
5.2.10. Háromszögesít
5.2.11. Hornyol
5.2.12. Objektumot kivág
5.2.13. Csak a felületek törlése
5.2.14. Textúrakoordináták újraképzése
5.2.15. Felület területszámítása
5.3. Műveletek pontokkal
5.3.1. Egymáshoz igazítás
5.3.2. Egymáshoz igazítás távolság szerint
5.3.3. Rácshoz igazítás
5.3.4. Objektumok igazítása pontok szerint
5.3.5. Alakzatok simítása
5.3.6. Tengelyhez igazítás
5.3.7. Nincs megosztás
5.3.8. Pont beszúrása
5.3.9. Háromszög élének elosztása
5.3.10. Konvex objektum/felület létrehozása
5.3.11. Felület létrehozása sorrendben
5.3.12. 2d-s háló/mesh létrehozása
5.4. Felületek alosztása
3dRooMaker
Mire használható a 3dRooMaker-ben az Ac3D?
Inivis megállapodás
Magyar forgalmazás
Bevezetés
1.1. AC3D bevezetés
1.2. AC3D terminológia
1.3. Ablakok/nézetek
1.4. Control panel
1.5. Eszköz
1.6. 2d nézet
1.6.1. A rács
1.6.2. Háttérkép használata
1.7. 3d nézet
1.8. Segítség
5.3.5. Alakzatok simítása
Ezzel a művelettel a kijelölt pontok újrapozicionálása végezhető el annak érdekében, hogy a felület sima, egyenletes (Smooth) legyen.