AC3D 4 kézikönyv

Szerkesztés
 
 
  • Mire használható a 3dRooMaker-ben az Ac3D?
  • Inivis megállapodás
  • Magyar forgalmazás
  • 1.1. AC3D bevezetés
  • 1.2. AC3D terminológia
  • 1.3. Ablakok/nézetek
  • 1.4. Control panel
  • 1.5. Eszköz
  • 1.6. 2d nézet
  • 1.6.1. A rács
  • 1.6.2. Háttérkép használata
  • 1.7. 3d nézet
  • 1.8. Segítség

  • 5.2.9. Üregesít
    E funkció révén minden kijelölt felületben üreg képezhető.




    A képen négy objektum felületében létrehozott üregeket láthatunk.


    Megjegyzés: a gömb és a kocka belső felületei nem láthatóak a lyukakon keresztül, mivel az alapfelület beállítása "egyoldalú". Ha a belső felületeket látni szeretnénk, állítsuk kétoldalúra a Control panel alján levő 2 old. billentyű lenyomásával.




    Bizonyos konkáv sokszögek esetében üregesítés után átfedés jöhet létre. Az átfedés elkerülése érdekében a pontokat meg kell igazítanunk.




    Az üreg méretét százalékban határozhatjuk meg, és a File -> Beállítások -> Általános -> Üregesítés menüpontban állíthatjuk be.